05:50 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افت قیمت دلار

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه، طلا و ارز
پایگاه خبری راد: در بازار امروز کاهش ارزش طلا در بازارهای جهانی و افت قیمت دلار قیمت طلا و انواع سکه را کاهش داد و منجر به کاهش ۵۰ هزار تومانی حباب سکه شد تا نخستین روز از یکی از آخرین هفته‌های سال روندی کاهشی برای بازار داشته باشد.
افت اونس و دلار طلا را کاهشی کرد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به این‌که ارز، طلا و سکه در هفته گذشته نوسانات بسیاری را تجربه کرده‌اند گفت: کاهش ارزش طلا در بازارهای جهانی و افت قیمت دلار قیمت طلا و انواع سکه را کاهش داد و منجر به کاهش ۵۰ هزار تومانی حباب سکه شد.
تهدید بازار محصولات پلاستیکی ایران از سوی ترکیه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه پلاستیک و ظروف یک‌بار مصرف گفت: با اتخاذ برخی تصمیم ها در صادرات محصولات پلاستیکی مبنی بر فروش در ازای دریافت دلار، بازار ایران در کشورهای همسایه از سوی ترکیه با تهدید مواجه شده است.
رکود گریبان بازار لوازم جانبی موبایل را گرفت!
پایگاه خبری راد: مشاهدات از بازار لوازم جانبی موبایل نشان می دهد افت قیمت دلار در چند هفته اخیر که باعث کاهش قیمت‌ در برخی کالاها شده در قیمت لوازم جانبی موبایل تاثیر چندانی نداشته است اما رکود بازار گریبان فروشندگان این بخش را گرفته است.
قیمت دلار آزاد و ثانویه یکسان می شود
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به این که افزایش نرخ ارز منطق اقتصادی نداشت، باید روند کاهشی به خود می‌گرفت. وی پیش‌بینی کرد که دلارهای خانگی بیشتری به بازار وارد شوند و روند افت قیمت دلار ادامه‌دار باشد و در محدوده قیمت بازار ثانویه قرار گیرد که متعادل‌ترین قیمت برای آن است.
چرا دلار سقوط کرد؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی در استان یزد با متعدد خواندن دلایل افت قیمت دلار در روزهای اخیر، تفویض اختیار ساماندهی بازار ارز به بانک مرکزی را از مهمترین این علل خواند.
دلار کمتر از ۸۰۰۰ تومان را هم دید
پایگاه خبری راد: روند کاهش قیمت دلار برای امروز هم ادامه پیدا کرد و نرخ این ارز در بازار آزاد به کمتر از ۸۰۰۰ تومان رسید.
صفحه قبل | صفحه بعد